s BĄDŹ Z NAMI
W FORMIE
ZACZNIJ BUDOWAĆ SWOJĄ FORMĘ POZNAJ CIEKAWYCH LUDZI ODKRYWAJ SIEBIE POPRZEZ RUCH

FIT FORMA KAMERALNY, PRZYJAZNY KLUB FITNESS

Przyjdź w wymiętolonym dresie, butach Adidok i poczuj się swobodnie!

Przyjazny, kameralny klub. Lubimy to co robimy i poczujesz to na własnej skórze! 😀

Po pierwsze nie musisz mieć super stroju, aby przyjść i zacząć ćwiczyć! Bierz wymiętolony dres, buty Addidok i poczuj się swobodnie.

Po drugie ćwicz w swoim tempie, nie musi być równo, to nie olimpiada!

Po trzecie trenuj z nami regularnie. Wtedy gwarantujemy Ci, że zrzucisz zbędne kilogramy, wysmuklisz i wzmocnisz ciało, poprawisz zdrowie, kondycję i humor.

➡ WYBIERZ CO LUBISZ: trampoliny grupa początkująca, trampoliny grupa zaawansowana, trampoliny grupa poranna, płaski brzuch ABS Blast, Total Body Workout, Pound Fitness, Joga, stretching, zdrowy kręgosłup.

➡ HONOROWANE KARTY SPORTOWE: Multisport Plus/Senior/Student, Fit Profit, Fit Sport, Medicover, PZU Sport, Gymsteer, Karta Chemik, Karta Zawisza, Bydgoska Karta Seniora, Aktywna Bydgoszcz.

GRAFIK ZAJĘĆ

REZERWACJA MIEJSC:

➡ Zadzwoń 515-382-207.
➡ Wyślij wiadomość poprzez: Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp 515-382-207, SMS 515-382-207.
➡ Na wszystkie zajęcia obowiązuje rezerwacja miejsc.

CENNIK

➡ Nie podpisujesz umowy. Nie ma wpisowego.
➡ Kupujesz pojedyncze wejście lub karnet.
➡ Karnet jest na wszystkie zajęcia. Ważny 30 dni.
➡ Karnet możesz kupić w klubie przed zajęciami (karta, blik, gotówka, przelew bankowy).

OFERTA FITNESS

FITNESS NA TRAMPOLINACH

➡ Dynamiczne zajęcia przy energetycznej muzyce. Skaczesz na jednoosobowej profesjonalnej trampolinie do fitnessu. Zajęcia nastawione na utratę tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji. Na jednym treningu spalisz do 800 kcal.

➡ Efekty ćwiczeń: utrata kilogramów, poprawy kondycji, szczupła sylwetka, poprawa kondycji i humoru.

➡ Czas zajęć: ok 55 minut.

➡ Intensywność: średnia/wysoka.

➡ GRUPA POCZĄTKUJĄCA BEGINNER

Grupa dla osób, które zaczynają skakać oraz dla wszystkich którzy chcą się poruszać. Na spokojnie poznasz kroki i przyzwyczaisz organizm do wysiłku.

➡ GRUPA ZAAWANSOWANA

To trening o większej intensywności niż dla grupy początkującej. Szybsze tempo, zmiany kroków. Konkretny wycisk i wyzwanie dla organizmu.

➡ ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Zajęcia dla osób, które nie lubią zajęć grupowych. Na sali jesteś tylko Ty i instruktor. Zajęcia dostosowane do twoich potrzeb i możliwości. Koszt: pakiet 4 treningów to 500 zł, pakiet 8 treningów 700 zł.

➡ ZAJĘCIA DLA GRUP SPORTOWYCH

Doskonałe urozmaicenie planu treningowego. Trampoliny to niezwykle skuteczny sposób wspomagający i zwiększający wytrzymałość, sprawność, oraz wydolność organizmu każdego sportowca. Mocny wycisk dla zawodnika i wyzwanie dla organizmu.

POUND FITNESS

➡ Zajęcia choreograficzne zainspirowane grą na perkusji. Podczas zajęć używamy specjalnych pałeczek, które nadają rytm i podnoszą intensywność ćwiczeń. W trakcie jednej sesji spalisz do 900 kalorii. Doskonała odskocznia od problemów dnia codziennego.

➡ Efekty ćwiczeń: utrata tkanki tłuszczowej, piękna sylwetka, poprawa kondycji, poprawa koncentracji i szybkości, poprawa humoru.

➡ Czas zajęć to ok 45 minut

➡ Intensywność: średnia/wysoka.

PŁASKI BRZUCH

➡ Solidny trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Różnorodne ćwiczenia na mięśnie core (mięśnie brzucha, grzbietu ale rąk i nóg).
➡ Efekty ćwiczeń: mocny i wyrzeźbiony brzuch, silny kręgosłup i ręce, jędrne i smukłe ciało, poprawa humoru, samooceny.
➡ Czas zajęć to ok 50 minut
➡ Intensywność: średnia.

TOTAL BODY WORKOUT

➡ To połączenie ćwiczeń cardio i ćwiczeń wzmacniających, rzeźbiących.
➡ W trakcie treningu angażujesz wszystkie najważniejsze grup mięśniowe.
➡ Efekty: mocne, jędrne ciało, smukła sylwetka, poprawa kondycji i siły.
➡ Czas zajęć: ok 55 minut.
➡ Intensywność: średnia/wysoka.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

➡ Uniwersalne, spokojne zajęcia nastawione na wzmacnianie i poprawę ruchomość kręgosłupa, utrzymanie prawidłowej postawy ciała, zwiększenie mobilności stawów, zakresów ruchu, relaks.

➡ Efekty ćwiczeń: poprawa stabilizacji kręgosłupa, zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców, zwiększenie elastyczności ciała, poprawa postawy.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut.
➡ Intensywność: niska.

JOGA

➡ Zestaw ćwiczeń, połączonych z odpowiednimi technikami oddechowymi i medytacją. Joga wzmacnia naturalne siły odpornościowe organizmu.

➡  Efekty ćwiczeń: poprawa gibkość i elastyczność ciała, wyciszenie i relaks. Zajęcia pomagają opanować stres.

➡ Nie jest związana z żadną religią.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut.
➡ Intensywność: niska.

STRETCHING

Zajęcia rozciągające mięśnie, ciało. Ćwiczenia zapobiegają przykurczom mięśni, poprawiają gibkość, elastyczność i mobilność ciała.

➡ Efekty ćwiczeń: poprawa mobilności, zakres ruchu, zmniejszenie napięcie mięśni, poprawa postawy ciała i sylwetki, otwarcie klatki piersiowej.

➡ Czas zajęć to ok 55 minut.
➡ Intensywność: niska.

VOUCHER

PODARUNKOWY

Zamień czekoladę na VOUCHER DO NASZEGO KLUBU! 

Podaruj bliskiej osobie dawkę ruchu, zdrowia i zachęć do dalszych ćwiczeń!

 

  • Dostęp do wszystkich naszych zajęć
  • Wybierz Voucher na dany karnet lub na wybraną przez Ciebie kwotę.
  • Vouchery dostępne są od ręki. Możesz kupić w klubie lub online.
  • Kontakt: fitformabydgoszcz@gmail.com, Tel. +48 515 382 207

KONTAKT

Fit Forma

ul. Pod Blankami 33

85-034 Bydgoszcz

➡ Klub otwieramy pół godziny przed pierwszymi zajęciami.

➡ Prowadzimy tylko grupowe zajęcia fitness, nie oferujemy siłowni.

fitformabydgoszcz@gmail.com

515 382 207

Nr konta mbank: 26 1140 2004 0000 3102 7725 7759
w tytule „imię i nazwisko” właściciela karnetu.

HONOROWANE KARTY