BĄDŹ Z NAMI
W FORMIE
ZACZNIJ BUDOWAĆ SWOJĄ FORMĘ POZNAJ CIEKAWYCH LUDZI ODKRYWAJ SIEBIE POPRZEZ RUCH

TRAMPOLINY

Nowoczesny, skuteczny i niezwykle optymistyczny sposób na zgrabną sylwetkę.

POUND FIT / PŁASKI BRZUCH

Unikalne ćwiczenia wzmacniające ciało i budujące sylwetkę

ZDROWY KRĘGOSŁUP / JOGA / MEDYTACJA

Zajęcia prozdrowotne. Treningi ciała, duszy i oddechu.

FIT FORMA KAMERALNY, PRZYJAZNY KLUB FITNESS

Przyjdź w butach Adidok, koszulce Nikke i poczuj się swobodnie

➡ WYBIERZ CO LUBISZ: Trampoliny grupa początkująca, Trampoliny grupa zaawansowana, Płaski Brzuch ABS Blast, Pound Fitness (zajęcia z pałeczkami), DanceMix (połączenie tańca z krakami fitness) Joga, Mobility/Mobilność, Medytacja, Zdrowy Kręgosłup.

➡ Honorujemy karty: Multisport Plus/Senior/Student, Fit Profit, Fit Sport, Medicover, PZU Sport, Gymsteer, Karta Chemik, Karta Zawisza.

Fit Forma to przyjazne, kameralne miejsce dla każdego. Normalna atmosferą, bez lansu i oceniania. Niewielkie grupy, ale ogromne zaangażowanie. Nasi instruktorzy lubią to co robią! Działamy już od 2017 roku, spokojnie możesz nam zaufać.

NIE CZEKAJ NA CUD! WSKAKUJ NA TRENING!

GRAFIK ZAJĘĆ

CENNIK

➡ Nie podpisujesz umowy. Nie ma wpisowego.
➡ Kupujesz pojedyncze wejście lub karnet.
➡ Karnet ważny jest 30 dni, od daty pierwszego uczestnictwa w zajęciach. Kupiony karnet musisz aktywować w ciągu 14 dni od daty zakupu.
➡ Karnet jest na wszystkie zajęcia. Korzystaj, miksuj do woli!
➡ Jak skreślamy wejścia: jeden dzień = jedno skreślenie = dowolna ilość wejść.

 

 

PIERWSZY RAZ U NAS? ŁAP PROMOCJE NA KARNET!

OFERTA SKIEROWANA JEST TYLKO DLA NOWYCH KLIENTÓW.

HONOROWANE KARTY

OFERTA FITNESS

TRAMPOLINY FIT AND JUMP®

FITNESS NA TRAMPOLINACH

➡ Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę ogólnej wytrzymałości organizmu i kondycji.

➡ Zajęcia prowadzone są w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych.

➡ Trening sprawia dużo radości i obniża poziom stresu.

➡ Na jednym treningu spalisz do 800 kcal.
➡ Efekty ćwiczeń: trening wzmacnia mięśnie całego ciała, kształtuje sylwetkę, zwiększa gibkość i koordynację ruchową. Regularne treningi przynoszą spektakularne efekty w postaci utraty kilogramów, tkanki tłuszczowej, poprawy wydolności organizmu.

➡ Czas zajęć to ok 55 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.

➡ GRUPA POCZĄTKUJĄCA BEGINNER

Przeznaczona dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną, trampoliną. Na spokojnie poznasz kroki i przyzwyczaisz organizm do wysiłku. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania. Intensywność – średnia.

➡ GRUPA ZAAWANSOWANA

To trening o większej intensywności niż dla grupy początkującej. Szybsze tempo, zmiany kroków. Konkretny wycisk i wyzwanie dla organizmu. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania, ponieważ i tak zawsze ćwiczysz w swoim tempie. Intensywność – wysoka.

➡ ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Zajęcia dla osób, które nie lubią zajęć grupowych i chcą skupić się tylko na sobie i swoim celu treningowym. Na sali jesteś tylko Ty i instruktor. Zajęcia dostosowane do twoich potrzeb i możliwości.
Kiedy? To ty decydujesz kiedy chcesz trenować. Wybierasz dzień i godzinę.
Pakiet 4 treningów to 400 zł, a pakiet 8 treningów to tylko 600 zł!

➡ ZAJĘCIA DLA GRUP SPORTOWYCH

Trening na trampolinie to nowoczesny, niezwykle skuteczny sposób wspomagający i zwiększający wytrzymałość, sprawność, oraz wydolność organizmu każdego sportowca. Zajęcia to mocny wycisk dla zawodnika i wyzwanie dla organizmu. Trampoliny to trening aerobowy, ćwiczenia są ogólnorozwojowe, zaangażowane są wszystkie partie mięśniowe. Doskonałe urozmaicenie planu treningowego.

DANCE MIX

➡ Łączy w sobie taniec z krokami fitness. Jest dynamiczny i zawiera wszystkie elementy fitnessu: cardio, interwały, wzmacnianie, angażują wszystkie grupy mięśniowe.

➡ Zajęcia wszechstronnie modelują sylwetkę i wzmacniają całe ciało. Zwiększasz swoją gibkość i koordynację ruchową. Ponadto jest to szybkie i efektywne spalanie kalorii przy zmiennym tempie.

➡ Trening sprawia dużo radości i obniża poziom stresu. Na zajęciach jest bardzo wesoło.

➡ Tańczymy do klubowej, radiowej muzyki, ale na playliście znajdzie się parę oldschoolowych smaczków. Nie ograniczamy się do żadnego szablonu, nie gonimy z choreografią, muzyką. Ćwiczymy i omawiamy części układu, a później łączymy w całość. Bez pośpiechu, wszystko dasz radę opanować.

➡ W trakcie jednej sesji zajęciowej spalisz do 600 kalorii.

➡ Dla kogo? Dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć, wagę, aktywność fizyczną, poczucie rytmu czy zaawansowanie taneczno-ruchowe.

➡ Czas zajęć to ok 50 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.

➡ Intensywność – średnia.

POUND FITNESS

➡ Trening całego ciała. Zajęcia choreograficzne zainspirowane grą na perkusji. Podczas zajęć używamy specjalnych pałeczek, które nadają rytm i podnoszą intensywność ćwiczeń.

➡ Unikalną zasadą Pound® jest koncentracja na ruchu i muzyce, a przede wszystkim na robieniu hałasu! Tym samym odwracamy uwagę od intensywności treningu i od niekończących się powtórzeń.

➡ W trakcie jednej sesji spalisz do 900 kalorii. Efekty ćwiczeń: utrata zbędnych kilogramów i tkanki tłuszczowej, piękna wymodelowana sylwetka, poprawa kondycji, wydolności organizmu, wzmocnienie mięśni głębokich, obniżenie ciśnienia krwi, poprawa koncentracji, szybkość, zwinność, wytrzymałość i muzykalność. Doskonała odskocznia od problemów dnia codziennego.

➡ Czas zajęć to ok 50 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik. Opcjonalnie rękawiczki sportowe/rowerowe.

➡ Intensywność – średnia/wysoka.

ABS BLAST PŁASKI BRZUCH

➡ Solidny trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Różnorodne ćwiczenia na mięśnie core (mięśnie brzucha, grzbietu ale rąk i nóg).
➡ Efekty: mocny i wyrzeźbiony brzuch, silny kręgosłup i ręce, jędrne i smukłe ciało, poprawa humoru, samooceny.
➡ Czas zajęć to ok 50 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – średnia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

➡ Uniwersalne, spokojne zajęcia prozdrowotne.

➡ Trening nastawiony na wzmacnianie i poprawę ruchomość kręgosłupa, utrzymanie prawidłowej postawy ciała, zwiększenie mobilności stawów, zakresów ruchu, relaks.

➡ Efekty ćwiczeń: poprawa stabilizacji kręgosłupa, zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców, zwiększenie elastyczności ciała, poprawa postawy.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: wygodny strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

JOGA

➡ Wzmacnia, poprawia gibkość, elastyczność ciała. Trening oddechu, ciała i duszy. Odpręża i rozluźnia.

➡ Odżywia tkanki, pozwala opanować codzienny stres, poprawia nastrój i urodę.

➡ Utrzymuje komórki, stawy, mięśnie, system oddechowy, krążenia, trawienny, hormonalny, moczowy i wydalniczy w doskonałym stanie. Joga wzmacnia naturalne siły odpornościowe organizmu.

➡ Nie jest związana z żadną religią.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, ćwiczysz w skarpetkach, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

MOBILITY

➡ Mobilność chroni ciało przed urazami podczas gwałtownych i niezamierzonych ruchów. Mobilność ruchowa to zdolność organizmu do wykonania ruchu w stawie. Spadek mobilności następuje wraz z wiekiem oraz postępem rozwoju technologii.

➡ Regularne ćwiczenia poprawiają ruchomość stawów, zwiększają zakres ruchu, minimalizują ryzyko wystąpienia kontuzji, zwiększają możliwości sportowe, ruchowe. Ponadto możesz obniżyć intensywności bólu mięśni, stawów

➡ Efekty regularnych ćwiczeń: wydłużenie kręgosłupa, zwiększenie ruchomości w stawach, zmniejszenie przykurczów, poprawa postawy ciała i sylwetki, polepszenie procesów trawienia, rozszerzenie i otwarcie klatki piersiowej, odciążenie, odprężenie kręgosłupa (i nie tylko), dotlenienie organizmu, pobudzenie krążenia, reguluje ciśnienie krwi, zwiększa proces przemiany materii, usuwania toksyn z organizmu, redukcja ryzyka niepełnosprawności, zwiększenie odporności na stres.

➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, ćwiczysz w skarpetkach, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

MEDYTACJA

➡ Podczas sesji wyciszysz się, zrelaksujesz i odzyskasz wewnętrzną równowagę. Pozbędziesz się negatywnych emocji. Regularna praktyka pozytywnie wpływa na pamięć, zdrowie i samopoczucie. Poprawia metabolizm, łagodzi migreny, pomaga w walce z depresją.
➡ Ćwiczenia pomagają w leczeniu wielu dolegliwości, wpływają korzystnie na mózg i zwiększają poziom serotoniny.
➡ Zajęcia nie są związane z żadną religią.

➡ Medytacja odbywa się w każdy pierwszy czwartek miesiąca o godz. 20:10
➡ Czas zajęć to ok 45 minut.
➡ Co zabrać na zajęcia: wygodny ciepły strój, sportowy, ćwiczysz w skarpetkach, opcjonalnie kocyk.
➡ Intensywność – bardzo niska. Podczas zajęć cały czas jesteś w pozycji leżącej.

BON PODARUNKOWY

? B O N   P O D A R U N K O W Y   N A   Z A J Ę C I A   F I T N E S S ?
Podaruj bliskiej osobie dawkę ruchu, zdrowia i zachęć do dalszych ćwiczeń!
  • Dostęp do wszystkich naszych zajęć: trampoliny, płaski brzuch, pound fitness, dance mix, zdrowy kręgosłup, mobility, joga, medytacja.
  • Bony są dostępne od ręki. Możesz kupić w klubie lub online.
  • Kontakt: fitformabydgoszcz@gmail.com  / Tel. 515 382 207

KONTAKT

Fit Forma

ul. Pod Blankami 33

85-034 Bydgoszcz

fitformabydgoszcz@gmail.com

515 382 207

Nr konta mbank: 26 1140 2004 0000 3102 7725 7759
w tytule np. „imię i nazwisko”