BĄDŹ Z NAMI
W FORMIE
ZACZNIJ BUDOWAĆ SWOJĄ FORMĘ POZNAJ CIEKAWYCH LUDZI ODKRYWAJ SIEBIE POPRZEZ RUCH

FIT FORMA KAMERALNY, PRZYJAZNY KLUB FITNESS

Przyjdź w butach Adidok, koszulce Nikke i poczuj się swobodnie

➡ FIT FORMA miejsce dla każdego. Normalna atmosferą, bez lansu i oceniania. Niewielkie grupy, ale ogromne zaangażowanie. Nasi instruktorzy lubią to co robią! Działamy już od 2017 roku.

➡ WYBIERZ CO LUBISZ: Trampoliny grupa początkująca, Trampoliny grupa zaawansowana, Płaski Brzuch ABS Blast, Total Body Workout, Pound Fitness, Joga, Mobility, Fizjomobility, Zdrowy Kręgosłup.

➡ HONOROWANE KARTY SPORTOWE: Multisport Plus/Senior/Student, Fit Profit, Fit Sport, Medicover, PZU Sport, Gymsteer, Karta Chemik, Karta Zawisza.

 

NIE CZEKAJ NA CUD! WSKAKUJ NA TRENING!

GRAFIK ZAJĘĆ

CENNIK

➡ Nie podpisujesz umowy. Nie ma wpisowego.
➡ Kupujesz pojedyncze wejście lub karnet.
➡ Karnet ważny jest 30 dni.
➡ Karnet musisz aktywować w ciągu 14 dni od daty zakupu.
➡ Karnet jest na wszystkie zajęcia. Korzystaj, miksuj do woli!

 

 

PIERWSZY RAZ U NAS? ŁAP PROMOCJE NA KARNET!

OFERTA SKIEROWANA JEST TYLKO DLA NOWYCH KLIENTÓW.

OFERTA FITNESS

TRAMPOLINY FIT AND JUMP®

FITNESS NA TRAMPOLINACH

➡ Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę ogólnej wytrzymałości organizmu i kondycji.

➡ Zajęcia prowadzone są w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych.

➡ Trening sprawia dużo radości i obniża poziom stresu.

➡ Na jednym treningu spalisz do 800 kcal.
➡ Efekty ćwiczeń: trening wzmacnia mięśnie całego ciała, kształtuje sylwetkę, zwiększa gibkość i koordynację ruchową. Regularne treningi przynoszą spektakularne efekty w postaci utraty kilogramów, tkanki tłuszczowej, poprawy wydolności organizmu.

➡ Czas zajęć to ok 55 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.

➡ GRUPA POCZĄTKUJĄCA BEGINNER

Przeznaczona dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną, trampoliną. Na spokojnie poznasz kroki i przyzwyczaisz organizm do wysiłku. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania. Intensywność – średnia.

➡ GRUPA ZAAWANSOWANA

To trening o większej intensywności niż dla grupy początkującej. Szybsze tempo, zmiany kroków. Konkretny wycisk i wyzwanie dla organizmu. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania, ponieważ i tak zawsze ćwiczysz w swoim tempie. Intensywność – wysoka.

➡ ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Zajęcia dla osób, które nie lubią zajęć grupowych i chcą skupić się tylko na sobie i swoim celu treningowym. Na sali jesteś tylko Ty i instruktor. Zajęcia dostosowane do twoich potrzeb i możliwości.
Kiedy? To ty decydujesz kiedy chcesz trenować. Wybierasz dzień i godzinę.
Pakiet 4 treningów to 400 zł, a pakiet 8 treningów to tylko 600 zł!

➡ ZAJĘCIA DLA GRUP SPORTOWYCH

Trening na trampolinie to nowoczesny, niezwykle skuteczny sposób wspomagający i zwiększający wytrzymałość, sprawność, oraz wydolność organizmu każdego sportowca. Zajęcia to mocny wycisk dla zawodnika i wyzwanie dla organizmu. Trampoliny to trening aerobowy, ćwiczenia są ogólnorozwojowe, zaangażowane są wszystkie partie mięśniowe. Doskonałe urozmaicenie planu treningowego.

POUND FITNESS

➡ Trening całego ciała. Zajęcia choreograficzne zainspirowane grą na perkusji. Podczas zajęć używamy specjalnych pałeczek, które nadają rytm i podnoszą intensywność ćwiczeń.

➡ Unikalną zasadą Pound® jest koncentracja na ruchu i muzyce, a przede wszystkim na robieniu hałasu! Tym samym odwracamy uwagę od intensywności treningu i od niekończących się powtórzeń.

➡ W trakcie jednej sesji spalisz do 900 kalorii. Efekty ćwiczeń: utrata zbędnych kilogramów i tkanki tłuszczowej, piękna wymodelowana sylwetka, poprawa kondycji, wydolności organizmu, wzmocnienie mięśni głębokich, obniżenie ciśnienia krwi, poprawa koncentracji, szybkość, zwinność, wytrzymałość i muzykalność. Doskonała odskocznia od problemów dnia codziennego.

➡ Czas zajęć to ok 50 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik. Opcjonalnie rękawiczki sportowe/rowerowe.

➡ Intensywność – średnia/wysoka.

PŁASKI BRZUCH

➡ Solidny trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Różnorodne ćwiczenia na mięśnie core (mięśnie brzucha, grzbietu ale rąk i nóg).
➡ Efekty: mocny i wyrzeźbiony brzuch, silny kręgosłup i ręce, jędrne i smukłe ciało, poprawa humoru, samooceny.
➡ Czas zajęć to ok 50 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – średnia.

TOTAL BODY WORKOUT

s

➡ To połączenie ćwiczeń cardio i ćwiczeń wzmacniających.
➡ Intensywność pomaga spalić tkankę tłuszczową, a ćwiczenia siłowe kształtują sylwetkę.
➡ W trakcie treningu angażujesz wszystkie najważniejsze grup mięśniowe.
➡ Tempo zajęć jest zróżnicowane. Ćwiczenia wykonujesz zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich (na matach).
➡ Trening ma na celu wzmocnić, ujędrnić, wysmuklić ciało. Znacznie poprawisz kondycję, wytrzymałość, wydolność oraz siłę.
➡ Nie ma podziału na zajęcia dla zaawansowanych i początkujących, w każdym momencie możesz dołączyć do grupy. Jeżeli ćwiczenie jest dla Ciebie za trudne, nie wiesz o co chodzi, poproś instruktora o pomoc.

➡ Czas zajęć: ok 55 minut.
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność: średnia/wysoka.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

➡ Uniwersalne, spokojne zajęcia prozdrowotne.

➡ Trening nastawiony na wzmacnianie i poprawę ruchomość kręgosłupa, utrzymanie prawidłowej postawy ciała, zwiększenie mobilności stawów, zakresów ruchu, relaks.

➡ Efekty ćwiczeń: poprawa stabilizacji kręgosłupa, zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców, zwiększenie elastyczności ciała, poprawa postawy.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: wygodny strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

JOGA

➡ Wzmacnia, poprawia gibkość, elastyczność ciała. Trening oddechu, ciała i duszy. Odpręża i rozluźnia.

➡ Odżywia tkanki, pozwala opanować codzienny stres, poprawia nastrój i urodę.

➡ Utrzymuje komórki, stawy, mięśnie, system oddechowy, krążenia, trawienny, hormonalny, moczowy i wydalniczy w doskonałym stanie. Joga wzmacnia naturalne siły odpornościowe organizmu.

➡ Nie jest związana z żadną religią.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, ćwiczysz w skarpetkach, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

MOBILITY, FIZJOMOBILITY

➡ Mobilność chroni ciało przed urazami podczas gwałtownych i niezamierzonych ruchów.

➡ Zajęcia poprawiają ruchomość stawów, zwiększają zakres ruchu, minimalizują ryzyko wystąpienia kontuzji, zwiększają możliwości sportowe, ruchowe. Ponadto możesz obniżyć intensywności bólu mięśni, stawów

➡ Efekty regularnych ćwiczeń: wydłużenie kręgosłupa, zwiększenie ruchomości w stawach, zmniejszenie przykurczów, poprawa postawy ciała i sylwetki, otwarcie klatki piersiowej, odciążenie, odprężenie kręgosłupa (i nie tylko),  redukcja ryzyka niepełnosprawności.

➡➡ Mobility – zajęcia zwiększają mobilność i ruchliwość stawów. Ponadto rozciągniesz się, poprawisz gibkość i elastyczność ciała.
➡➡ Fizjomobility – Specjalistyczny trening ułożony przez fizjoterapeutę. Ćwiczenia przeciwdziałają sztywności stawów, poprawiają ich mobilność i zwiększają zakres ruchu.

➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, ćwiczysz w skarpetkach, wodę, ręcznik.
➡ Intensywność – niska.

BON

PODARUNKOWY

Podaruj bliskiej osobie dawkę ruchu, zdrowia i zachęć do dalszych ćwiczeń!
  • Dostęp do wszystkich naszych zajęć.
  • Bony są dostępne od ręki. Możesz kupić w klubie lub online.
  • Kontakt: fitformabydgoszcz@gmail.com  / Tel. 515 382 207

KONTAKT

Fit Forma

ul. Pod Blankami 33

85-034 Bydgoszcz

fitformabydgoszcz@gmail.com

515 382 207

Nr konta mbank: 26 1140 2004 0000 3102 7725 7759
w tytule np. „imię i nazwisko”

HONOROWANE KARTY