BĄDŹ Z NAMI
W FORMIE
ZACZNIJ BUDOWAĆ SWOJĄ FORMĘ POZNAJ CIEKAWYCH LUDZI ODKRYWAJ SIEBIE POPRZEZ RUCH

TRAMPOLINY

Nowoczesny, skuteczny i niezwykle optymistyczny sposób na zgrabną sylwetkę.

POUND FIT

Zajęcia inspirowanę grą na perkusji! Rób hałas i spalaj kalorie jak prawdziwy rock'n'rollowiec!

JOGA / ABS BLAST / TABATA

Dla tych co nie boją się spróbować nowych rzeczy. Unikalne ćwiczenia wzmacniające ciało i budujące sylwetkę

FIT FORMA TWÓJ KLUB FITNESS

Przyjazny, kameralny klub. Fajna, normalna atmosfera.
👉 Trampoliny, Tabata, Joga, Zdrowy Kręgosłup,  ABS Blast płaski brzuch, Pound Fit.

👉 Różne stopnie zaawansowania, intensywności ćwiczeń pozwolą Ci dobrać aktywność dla siebie. WYBIERZ CO LUBISZ!
👉 ĆWICZ W SWOIM TEMPIE, nie musi być równo, to nie olimpiada!

👉 TRENUJ REGULARNIE, a szybko zrzucisz zbędne kilogramy, wysmuklisz i wzmocnisz ciało, poprawisz kondycję i humor. Poznasz mnóstwo świetnych ludzi, podobnych do Ciebie!

👉 KLUB DLA WSZYSTKICH, bez względu na wiek, płeć, wagę. Przyjdź w butach Adidok, koszulce Nikke, butelką wody z kranu i POCZUJ SIĘ SWOBODNIE!

GRAFIK ZAJĘĆ

CENNIK ZAJĘĆ

➡ Nie podpisujesz umowy. W każdej chwili możesz zrezygnować.
➡ W zajęciach możesz uczestniczyć poprzez wykupienie pojedynczego wejścia lub karnetu (ważny 30 dni, od daty pierwszego uczestnictwa w zajęciach, karnet musisz aktywować w ciągu 14 dni od daty zakupu).
➡ Karnet jest na wszystkie zajęcia. Korzystaj do woli!
➡ Jak skreślamy wejścia: jeden dzień = jedno skreślenie = dowolna ilość wejść.
➡ Pojedyncza wejściówka upoważnia do nieograniczonego wejścia na wszystkie zajęcia danego dnia.
➡ Po zajęciach pojedyncze wejście możesz wymienić na karnet.

 

PIERWSZY RAZ U NAS? MASZ PROMOCJE NA PIERWSZY KARNET!

HONOROWANE KARTY

OFERTA FITNESS

TRAMPOLINY FIT AND JUMP®

FITNESS NA TRAMPOLINACH

➡ Prosty, ale nie nudny trening oparty na wysiłku dynamicznym. Skaczemy na jednoosobowych, profesjonalnych trampolinach do fitnessu firmy Fit and Jump.

➡ Zajęcia prowadzone są w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Trening sprawia dużo radości i obniża poziom stresu.

➡ Na jednym treningu spalisz do 800 kcal. Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę ogólnej wytrzymałości organizmu.
➡ Efekty ćwiczeń: trening wzmacnia mięśnie całego ciała, kształtuje sylwetkę, zwiększa gibkość i koordynację ruchową. Regularne treningi przynoszą spektakularne efekty w postaci utraty kilogramów, tkanki tłuszczowej, poprawy wydolności organizmu.
➡ Czas zajęć to ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik.

➡ GRUPA POCZĄTKUJĄCA BEGINNER

Przeznaczona dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną, trampoliną. Na spokojnie poznasz kroki i przyzwyczaisz organizm do wysiłku. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania. Intensywność – średnia.

➡ GRUPA ZAAWANSOWANA

To trening o większej intensywności niż dla grupy początkującej. Szybsze tempo, zmiany kroków. Konkretny wycisk i wyzwanie dla organizmu. W grupie mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania, ponieważ i tak zawsze ćwiczysz w swoim tempie. Intensywność – wysoka.

➡ ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Zajęcia dla osób, które nie lubią zajęć grupowych i chcą skupić się tylko na sobie i swoim celu treningowym. Na sali jesteś tylko Ty i instruktor. Zajęcia dostosowane do twoich potrzeb i możliwości.
Kiedy? To ty decydujesz kiedy chcesz trenować. Wybierasz dzień i godzinę.
Pakiet 4 treningów to 300 zł, a pakiet 8 treningów to tylko 400 zł!

➡ ZAJĘCIA DLA GRUP SPORTOWYCH

Trening na trampolinie to nowoczesny, niezwykle skuteczny sposób wspomagający i zwiększający wytrzymałość, sprawność, oraz wydolność organizmu każdego sportowca. Zajęcia to mocny wycisk dla zawodnika i wyzwanie dla organizmu. Trampoliny to trening aerobowy, ćwiczenia są ogólnorozwojowe, zaangażowane są wszystkie partie mięśniowe. Doskonałe urozmaicenie planu treningowego.

POUND® FITNESS

➡ Trening całego ciała. Zajęcia choreograficzne zainspirowane grą na perkusji. Podczas zajęć używamy specjalnych pałeczek, które nadają rytm i podnoszą intensywność ćwiczeń.

➡ Unikalną zasadą Pound® jest koncentracja na ruchu i muzyce, a przede wszystkim na robieniu hałasu! Tym samym odwracamy uwagę od intensywności treningu i od niekończących się powtórzeń.

➡ W trakcie jednej sesji spalisz do 900 kalorii. Efekty ćwiczeń: utrata zbędnych kilogramów i tkanki tłuszczowej, piękna wymodelowana sylwetka, poprawa kondycji, wydolności organizmu, wzmocnienie mięśni głębokich, obniżenie ciśnienia krwi, poprawa koncentracji, szybkość, zwinność, wytrzymałość i muzykalność. Doskonała odskocznia od problemów dnia codziennego.

➡ Czas zajęć to ok 45 minut

➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik. Opcjonalnie rękawiczki sportowe/rowerowe.

➡ Intensywność – średnia/wysoka.

JOGA ZDROWY KRĘGOSŁUP

➡ Spokojny, uniwersalny trening przeznaczony niemal dla wszystkich. Rodzaj aktywności, który działa zarówno na rozwinięcie możliwości ruchowych jak i doskonale oddziałuje na ludzki umysł.

➡ Zajęcia nastawione na zwiększenie mobilności, elastyczność ciała, zakresów ruchu. Rozciągamy i wzmacniamy mięśnie, ciało. Regularne ćwiczenia zwiększają świadomości własnego oddechu.

➡ Efekty ćwiczeń: poprawa stabilizacji kręgosłupa, zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców wynikających z siedzącego trybu życia, zwiększenie elastyczności ciała, poprawa postawy ciała, smukła sylwetkę bez forsownego wysiłku.
➡ Czas zajęć – ok 55 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: wygodny strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, ręcznik, matę fitness (lub dostaniesz w klubie).
➡ Intensywność – niska.

ABS BLAST PŁASKI BRZUCH

➡ Solidny trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Różnorodne ćwiczenia na mięśnie core (mięśnie brzucha, grzbietu ale rąk i nóg). Duża liczba powtórzeń oraz krótki czas odpoczynku.
➡ Efekty: mocny i wyrzeźbiony brzuch, silny kręgosłup i ręce, jędrne i smukłe ciało, poprawa humoru, samooceny.
➡ Czas zajęć to ok 50 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik, matę fitness (lub dostaniesz w klubie).
➡ Intensywność – średnia.

TABATA

➡ Intensywny trening interwałowy. Polega na naprzemiennym wykonywaniu dwóch rodzajów ćwiczeń (intensywnych/umiarkowanie intensywnych). 20 sekund ćwiczysz, 10 odpoczywasz.
➡ Zajęcia przyspieszają metabolizm i pozwalają efektywnie redukować zbędną tkankę tłuszczową. Znacznie wzrasta poprawa wydolności organizmu.
➡ Efekty ćwiczeń: mocne ciało, wyrzeźbiona sylwetka, większa gibkość i koordynacja ruchową. Szybka utrata kilogramów, tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności organizmu.
➡ Czas zajęć to ok 50 minut
➡ Co zabrać na zajęcia: strój sportowy, czyste obuwie na zmianę, wodę, ręcznik, matę fitness (lub dostaniesz w klubie)
➡ Intensywność – wysoka.

KONTAKT

Fit Forma

ul. Pod Blankami 33

85-034 Bydgoszcz

fitformabydgoszcz@gmail.com

515 382 207

Nr konta mbank: 26 1140 2004 0000 3102 7725 7759
w tytule np. „imię i nazwisko”